Sunday, 14 August 2011

kau ni sape ?!

Assalamualaikum ..


morning peeps .. ha xnk plak pepagi bute kn aq hapdate entry ary ni .. jgn nk kate aq tebiat pulak .. sbb aq ni anytyme je bole hapdate .. aq punye suke lah kn .. blog aq kn .. so kesah ape .. hehoheho :) bile dh saho ni .. xkn nk tros tydo ye dokkk .. nty gemok .. oke utk prevent dr aq gmok aq pon hapdate lah entry .. bhahaha .. #xlawak oke ! 


KAU NI SAPE ?! ha apasal aq punye title cenggitu ? mcm meroyan je kn .. hahaha .. act mmg aq dr smlm #dr last week act .. aq meroyan taok ?! korg mne la nk taok .. sbb aq x bg taok kn .. ah nvm .. oryte .. ad lah no ni .. bkn 1 tp byk no .. hamekaw .. korg ni pon kalo nk mendajal aq jgn lah smpai jual no telepon mangkok !! kalo dh bnci tu bnci je lah ! perlu ke korg nk jual no telepon aq bagai ? dh puas hati sgt lah tu wt cm tu ? igt aq kesah ?! bodohhhhh .. aq x kesah la ! tp aq bengang korg tau x ? 


mcm mne aq x bengang kalo no yg bukan2 dok telepon aq 24 hours ! igt aq ni ape ? kakak operater yg slalu nk jwb call org tu ?! eh mmg x r kn ! dh tu hnta msg yg ntah pape je .. dr pg smlm .. smpai lah skng ni ha .. x tau pnat ke org yg kcau aq ni ?! dh sah yg kacau ni pon xd prasaan kn .. dh x reti nk tdo mlm ke ape .. memalam bute gk la nk kcau aq .. eh fyi .. aq dr smlm lg kne offline hp taok ?! ni sume sbb korg kaki2 dajal sedunie ni .. x tenang lah idop aq .. bg tau je lah kaw tu sape .. nk ape dr aq .. xpyh lah bile aq jwb call tu kaw pulak tnye aq ni sape .. eh eh .. kaw yg call aq kaw tnye lak aq sape .. bole jln lah ..


#korg2 kalo call aq x dpt ke text x trblas ke jgn mrh aq oke .. aq offline hp sbb aq takot dgn org pendajal sedunie ni .. lg pon .. aq pon kne stdy sbb next week dh exm .. bgos jugak lah kalo off hp kn .. kalo x aq stdy hp .. n kpd korg para2 pendajal sekalian .. call la aq smpai lebam oke .. sumpah kalo aq dh x tahan nty aq patah kn sim aq .. ni serius xd maen2 .. lg aq saba lg menjadi2 kn .. kacau lah aq smpai mati pon aq xkn lyn lah !!!! n kpd penjual no aq yg terhebat tu .. tq bebanyak lah sbb jual no aq .. ni yg kaw nk kn ? puas hati kaw ? blom lg ? so next kaw nk buat ape lg ? kesah lak aq .. haha .. aq tggu oke .. :) good luck sayangs !!!


k bai !


p/s : kalo nk gado ke xpuas hati ke .. straight to the point je .. xpyh nk jual no ape bagai .. igt kaw je bole buat ? aq pon bole lah .. tp aq xd la jahat cm kaw nk buat smpai cm tu .. bln pose pon ade gk setan yg tlpas kn .. kaw lah setan yg tlpas tu wahai penjual no aq .. SORRY oke kalo aq tlalu jujur dlm ni .. aq x mrh pon kaw buat cm tu kt aq .. tp bile kaw kne nty bru pdan muke kaw !!!!
By : Deesya Javier's

0 comments:

Post a Comment

Hyehye . Deesya Javier's Here !

nak komen ?? bole je ..

banyak2 pon takpe :)